Hugo Chávez sempre connosco!

PL-CabLeandroViveremos e venceremos!

Comité Central de Primeira Linha

O falecimento do comandante-presidente da República Bolivariana da Venezuela, Hugo Rafael Chávez Frias, é umha triste notícia para @s comunistas galeg@s e para a classe trabalhadora galega mais consciente.

Primeira Linha manifesta a sua consternaçom pola perda de umha das figuras mais relevantes da luita dos povos e oprimidos pola sua emancipaçom e libertaçom.

O Comité Central de Primeira Linha transmite à família do Comandante, ao povo bolivariano da Venezuela e do conjunto de América Latina e das Caraíbas, ao governo da República Bolivariana da Venezuela encabeçado por Nicolás Maduro, ao PSUV, ao PCV, e ao conjunto de forças políticas e sociais revolucionárias integradas no Grande Pólo Patriótico, ao movimento popular, à Força Armada Nacional Bolivariana, a nossa mais profunda, sincera e sentida condolência por esta irreparável perda.

Também transmitimos ao Consulado da irmá República Bolivariana da Venezuela na Galiza a nossa plena solidariedade e apoio nestes momentos difíceis.

Apelamos ao povo trabalhador galego a secundar todas aquelas iniciativas solidárias com Hugo Chávez e a Revoluçom Bolivariana que se realizarem na Galiza.

Como estamos plenamente convencid@s na firmeza e profundas raízes, entre a imensa maioria do povo trabalhador venezuelano, dos ideais da Revoluçom Bolivariana, sabemos que está assegurada a continuidade das profundas transformaçons económicas, sociais, culturais e políticas em curso, seguindo a via socialista.

Qualquer tentativa de desestabilizaçom promovida polo imperialismo ianque e a burguesia esquálida está condenada ao fracasso.

Nesta trincheira de combate chamada Galiza, manifestamos o nosso apoio incondicional ao povo bolivariano, transmitimos a solidariedade de Primeira Linha e do conjunto da esquerda independentista e socialista galega nestes momentos amargos.

Por Chávez, nem um minuto de silêncio, toda umha vida de combate!

Até a vitória sempre comandante Hugo Chávez!

Viva a Revoluçom Bolivariana!

Viveremos e venceremos!

Pátria, Socialismo ou morte!

Galiza, 6 de março de 2013

 

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Novedades. Guarda el enlace permanente.