Galiza comemora Dia do Direito Universal dos Povos à Rebeliom Armada

Galiza comemora Dia do Direito Universal dos Povos à Rebeliom Armada

26-março-2013-015

Coincidindo com a declaraçom polo MCB de 26 de março como Dia do Direito Universal dos Povos à Rebeliom Armada, o Capítulo Galiza realizou umha açom comemorativa de propaganda.

No coraçom do Vigo proletário, numha velha casa da rua Colômbia no bairro de Sam Roque, militantes da esquerda revolucionária independentista galega pendurárom umha faixa alusiva a data com a legenda A luita é o único caminho, ilustrada com os rostos de Marx, Lenine, Che, Henriqueta Outeiro, Foucelhas, Moncho Reboiras, Lola Castro e Manuel Marulanda.

No quinto aniversário do falecimento em 2008, por causas naturais, de Manuel Marulanda, comandante em chefe das FARC-EP, o Capítulo Galiza do MCB realizou umha modesta mas sentida homenagem a um dos mais importantes e destacados dirigentes revolucionários das últimas décadas.

A melhor forma de fazer avançar o projeto transformador da Galiza rebelde e combativa é somar-nos e acompanhar as luitas do nosso contra a miséria e a exploraçom a que nos condena o capitalismo espanhol e a troika.

Porque ao igual que Manuel e Chávez a nossa luita é para vencer e tomar o poder!

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Novedades. Guarda el enlace permanente.